Archiwum kategorii: Aktualności

Podziękowanie za spotkanie

Szanowni Państwo
Bardzo dziękuję za tak liczne przybycie i zainteresowanie naszą inwestycją,
Osoby które nie mogły być na sobotnim spotkaniu lub nie podpisały tam umowy, a chciały by to zrobić, zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numerem (22) 621 57 26.

Witold Markowski

Kierownik Biura Spółdzielni

Agenda Spotkania 12 marca 2016 roku

Szanowni Państwo
Uprzejmie informuję o konieczności posiadania następujących dokumentów:

  1. Dowód osobisty
  2. Orzeczenie o niepełnosprawności do wglądu (o ile Państwo takowe posiadają) wraz z kopią jako załącznik do umowy
  3. Orzeczenie o niepełnosprawności osoby bliskiej do wglądu (o ile Państwo takowe posiadają) wraz z kopią jako załącznik do umowy
  4. kopii Aktów urodzenia dzieci (w przypadku samotnie wychowujących dzieci lub rodzin wielodzietnych)
  5. innych dokumentów mających przełożenie na punktację

Proszę także pamiętać o swoim numerze rachunku bankowego.

Na zebranie nie przynosimy gotówki, gdyż nie będzie możliwości wpłaty na miejscu.

Przypominam iż zebranie zaczynamy o 12:00 sala 48a

Ramowy Plan spotkania:

Sala Plenarna:

  • 12:00 – 12:15 Rozpoczęcie Spotkania,
  • 12:15 – 12:25 Powitanie Gości – Prezes Gustaw Żbikowski
  • 12:25 – 13:30 Przedstawienie Inwestycji i odpowiedzi na pytania gości  – Witold Markowski
    • Przedstawienie oferty kredytowej Banku PKO BP – doradca kredytowy Marta Kotowska
    • Przedstawienie inwestycji i procedur  – Witold Markowski
    • Odpowiedź na pytania   – Witold Markowski

Stolik przy wejściu:

  • od 11:45 Rejestracja gości:
    • Osoby z listy otrzymują dwa egzemplarze umowy rezerwacyjnej i są rejestrowane na liście
  • od 13:30 także osoby z poza listy mogą otrzymać do wypełnienia dwa egzemplarze umowy rezerwacyjne

Stolik Banku:

  • od 12:30 Przedstawienie oferty kredytowej Banku PKO BP i odpowiedzi na pytania – doradca kredytowy Marta Kotowska

Stolik / Stoliki Spółdzielni:

  • od 12:00 Podpisywanie umów rezerwacyjnych i wydawanie w razie potrzeby Regulaminów (Prokurent Adam Spychała)
  • od 12:30 Podpisywanie umów rezerwacyjnych (Prezes Gustaw Żbikowski)

wszystkie godziny są podawane ramowo i mogą ulec zmianie

Zebranie 12 marca 2016 – potrzebne dokumenty

Szanowni Państwo
Uprzejmie informuję o konieczności posiadania następujących dokumentów:

  1. Dowód osobisty
  2. Orzeczenie o niepełnosprawności do wglądu (o ile Państwo takowe posiadają) wraz z kopią jako załącznik do umowy
  3. Orzeczenie o niepełnosprawności osoby bliskiej do wglądu (o ile Państwo takowe posiadają) wraz z kopią jako załącznik do umowy
  4. kopii Aktów urodzenia dzieci (w przypadku samotnie wychowujących dzieci lub rodzin wielodzietnych)
  5. innych dokumentów mających przełożenie na punktację

Proszę także pamiętać o swoim numerze rachunku bankowego.

Na zebranie nie przynosimy gotówki, gdyż nie będzie możliwości wpłaty na miejscu.

Przypominam iż zebranie zaczynamy o 12:00 sala 48a

Plan spotkania podam w piątek.

Z poważaniem

Witold Markowski

Kierownik Biura Spółdzielni

Zebranie w sprawie budowy na ul. Podborskiej

Szanowni Państwo
Z przyjemnością informuję iż Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy w dniu 14 stycznia br. wydała zarządzenie o przekazaniu działek przy ul. Podborskiej w wieczyste użytkowanie na rzecz naszej spółdzielni. W związku z tym rozpoczynamy na w/w działkach proces inwestycyjny.
W dniu 12 marca 2016 r. o godzinie 12:00, organizujemy zebranie dla wszystkich osób zainteresowanych ta inwestycją. Spotkanie to odbędzie się w siedzibie Polskiego Związku Niewidomych przy ul. Konwiktorskiej 9 na 2 piętrze sala 48a.
Na tym spotkaniu odpowiemy na Państwa pytania dotyczące tej inwestycji. Będzie także możliwość podpisania umów rezerwacyjnych na Państwa przyszłe lokale. Zostanie także podany numer konta na wpłaty opłat rezerwacyjnych, więc prosimy o nie przynoszenie pieniędzy na to spotkanie. Nie będzie możliwości wpłaty na miejscu.

W załączeniu:
Zarządzenie Prezydenta M. St. Warszawy wraz z załącznikami

0038_1401zal2.pdf

0038_1401zal1.doc

0038_1401

Regulaminy wraz z załącznikami:

REGULAMIN W SPRAWIE ZASAD PRZYJMOWANIA W POCZET CZŁONKÓW, USTANAWIANIA PRAW DO LOKALI MIESZKALNYCH, PRZYDZIAŁU, NAJMU I ZAMIANY LOKALI MIESZKALNYCH

REGULAMIN ROZLICZANIA KOSZTÓW (BUDOWY) INWESTYCJI MIESZKANIOWEJ I USTALANIA WARTOŚCI POCZĄTKOWEJ LOKALI

ZAŁĄCZNIK DO REGULAMINU ROZLICZANIA KOSZTÓW (KRYTERIUM PUNKTOWE)

Wzór umowy rezerwacyjnej

WZÓR UMOWY REZERWACYJNEJ
Schemat oraz informacja jak dojechać do PZN.

Konwiktorska

 

 

Z poważaniem

Witold Markowski

Kierownik Biura Spółdzielni